Kitaip sudėlioti žodžiai turi kitokią prasmę, o kitaip sudėliotos prasmės - kitokį poveikį
//Blezas Paskalis
Klientų prisijungimas
Vartotojo vardas Slaptažodis
Rekvizitai Viešoji įstaiga Mokslo ir technologijų populiarinimo centras Adresas: Studentų g. 65 – 513, LT-51369 Kaunas Įmonės kodas: 302318321
PVM mokėtojo kodas: LT100005808511
A/s. Nr.: LT 45 7044 0600 0688 8034
Bankas: AB SEB bankas

Kontaktai Rašykite mums: info@mtpc.lt
Skambinkite mums:
Alius 8 657 59708
alius@mtpc.lt

Užsakomieji straipsniai

Užsakomieji straipsniai yra geriausias ir efektyviausias būdas visuomenei pristatyti naujus produktus ar paslaugas, supažindinti ją su naujomis technologijų galimybėmis ir potencialiomis perspektyvomis. Tai bene labiausiai pasiteisinanti priemonė, suderinanti skirtingų pusių poreikius: visuomenės švietimą mokslo ir inovacijų tema ir įmonių bei organizacijų veiklų populiarinimą. 

Ne vienerius metus stebime šios srities problematiką: visuomenėje ir visoje žiniasklaidoje užsakomieji straipsniai - labai jautri tema, dažnai „apaugusi“ neteisingais stereotipais, nors be tokių straipsnių interneto žinių lobynai gerokai sumenktų.

Žinoma, pakankamai daug pasitaiko tokių užsakomųjų straipsnių panaudojimo atvejų, kuomet jie pelnytai įgauna neigiamą atspalvį. Kokią naudą iš gerų užsakomųjų straipsnių gauna interneto naršytojai, o kada jie naudojami netinkamai, siūlome pasiskaityti čia.

Užsakomuosius straipsnius naudojant tinkamai – rengiant juos kokybiškai, publikuojant laikantis žurnalistinės etikos taisyklių, galima pasiekti puikių rezultatų.

Apie ką ir kaip galima rašyti? Mūsų teikiamos tekstų rašymo paslaugos apima labai plačią teminę įvairovę, todėl ir užsakomųjų straipsnių temos ir formatai yra labai įvairūs ir  unikalūs. Mes galime parengti ar prisidėti rengiant tokius straipsnius:

  • Naujas technologijas ir diegiamas inovacijas aprašantys šviečiamieji straipsniai;
  • Vertingi patarimai iš praktinės Jūsų įmonės patirties;
  • Su vartotojais ir kitomis įmonėmis susijusios įdomios statistikos analizė ir jos aprašymas;
  • Informatyvios Jūsų naujų gaminių, produktų ar paslaugų apžvalgos;
  • Rinkos tendencijų apžvalgos;
  • Interviu su Jūsų įmonės atstovais apie inovacijas ir jų sklaidą, modernaus pasaulio reiškinius ir jų priežastis.

Kaip visada, tekstų rašymas prasideda nuo pirminių pageidavimų suderinimo. Parengtus straipsnius išplatiname visoms pagrindinėms interneto žiniasklaidos priemonėms!

Svarbu! Yra tokių temų ir pageidavimų, kurių mes negalime įvykdyti:

  • Mes nesikišame į politiką ir su tuo tiesiogiai susijusias sritis, tad tokios tematikos straipsnių nerengiame;
  • Mums itin svarbi straipsnių kokybė ir tai, kiek ji padeda plėtoti informacinę visuomenę, todėl nerengiame vien reklaminio turinio ir informacine prasme nevertingų straipsnių.

Mūsų darbai. Keletą mūsų rengtų publikacijų pavyzdžių galite surasti paspaudę šią nuorodą.

Mūsų klientai. Mūsų partnerius ir klientus išvysite paspaudę šią nuorodą.